Prokeš says (2006)>

Filipe, máš známku E.
Jestliže se jim na přijímačkách na FAVU líbily tvoje filmy, avšak ty sám
ses jim nelíbil, pak věz, že můj dojem z tebe mám stejný. Občuráváš
výuku, staráš se jenom o svůj osobní prospěch.
Oceňuji studenty, kteří nejenom dostojí alespoň na 80% svým studijním
závazkům co do docházky, ale dokážou pro předmět a třeba i pro divadlo
(které je bez kreditů) udělat něco opravdu navíc. To obechcávání
studijních povinností se u tebe promítne do celkového přístupu k životu
a za čas poznáš, žes vlastně občural sám sebe. Protože v životě platí
tvrdá práce a odříkání.
V příštích semestrech se do mých předmětů už nehlas.

Josef Prokeš

4 komentáře:

Jan Boček řekl(a)...

budějice už jsi občůral?

Filipous, level 13 řekl(a)...

jo, uz asi jo. Prokes by mel radost.

Cristiana řekl(a)...

hi, i'm from romania, fagaras. do you still have the link www.fagaras.blogspot.com ? i would like very much this page. can u give me this? :D

Anonymní řekl(a)...

Zvláštní na tom jsem také z Fagaras a mám to samé zeptat. Můžete mi dát fagaras.blogspot.com blog? Vidím, že jste využívali k velmi dlouhé době, takže myslím, že nejde ani tolik o ztrátě pro vás, pokud dáte pryč:) Pokud budete mi e-mailovou adresu, budu s vámi podrobnosti.

Moje e-mailová adresa je doome27@yahoo.com

Děkujeme vám.